Tartalomból kampány, platformokon átívelve

Content Chain

Content Chain

A Content Chain egy exkluzív, célzott mikro-kampány, amellyel üzenetét több formátumban és platformon juttatjuk el – pontosan azokhoz, akiket meg szeretne szólítani. Egyetlen tartalomból építünk figyelemfelkeltő videókat, podcastot, social és vizuális elemeket – hogy minden releváns szem ránk nézzen.

Starter cikk/PR cikk

A kiindulópont, amelyből kampány születik.

Ez az első láncszem – egy erős, jól megírt cikk, amelyből az egész Content Chain felépül. Lehet hír, közlemény vagy akár egy egyszerű ötlet – a témát Ön adja, mi sztorit csinálunk belőle.

Cikkvideó és Heti összefoglaló

Szövegből mozgókép – figyelem 60 másodpercben.

A megjelent cikk legfontosabb gondolatait rövid, ütős videóban foglaljuk össze – azoknak, akik inkább néznek, mint olvasnak. A videó bekerül heti hírösszefoglalónkba is, így még több figyelem jut az Ön üzenetének.

7Dasy podcast

Hangban erős. Tartalomban még erősebb.

Meghívjuk a cége képviselőjét a 7Dasy podcastba, ahol személyesen fejtheti ki a legfontosabb üzeneteket. A teljes beszélgetésből 3 ütős kisvideót is készítünk – álló formátumban, kulcsüzenetekkel, social felhasználásra.

PeacheZ podcast

Fiatal hangok – friss nézőpont az Ön témájáról.

 

A PeacheZ podcastban három fiatal beszélget a starter cikkből kiindulva – akár vendéggel, akár csak a témát körbejárva. A beszélgetésből 3 rövid social videót vágunk ki, hogy az üzenet könnyed formában is célba érjen.

Kiegészítő megjelenések

Látható. Érthető. Megjegyezhető.


A kampány mellé vizuális eszközöket is adunk – figyelemfelkeltő bannert és informatív infografikát.
Ezek segítik, hogy az üzenet ne csak eljusson, hanem meg is ragadjon a célcsoport fejében.

A Hírcentrum díjmentes használata

A kampány véget ér, a láthatóság marad.


A Hírcentrum használatát még 3 hónapig ingyenesen biztosítjuk.
Ez idő alatt ügyfelünk hírei továbbra is megjelennek a Szakmaverzum hírfolyamában – hogy az érdeklődés ne lankadjon.

A cél nem a tömeg, hanem a találat

A Content Chain célzott, érdeklődésalapú tartalmaival azokat érjük el, akik valóban számítanak: a potenciális munkavállalókat, tanulókat, partnereket. A Content Chain elemei egymást erősítve építik a márkát: videók, podcastek, social tartalmak és vizuális eszközök 2-4 héten át folyamatos jelenlétet biztosítanak. Nem egyetlen hirdetési megoldást kap – hanem tízet, egységes kampányba rendezve.